Seeeg

Igår kväll var vi hemma hos Bratt, det var jätte trevligt verkligen, vilket tjejgäng vi var i början!
Drack nog lite för mycket dock & det får man sota för idag.
I slutet kom det väl lite idioter & det spårade ur lite grann så pappa kom & hämtade mej. Sov som en stock halv 2.

Vaknade idag av Johanna, som vanligt var jag tvungen att dela med mej om alla mina konstiga drömmar när hon väcker mej sådär.
Sjukt seg i kroppen idag & allt jag vill är att sitta still.
Jag & Johanna har iaf delat ut reklam ytterliggare 3 timmar idag, men nu är vi klaara. Det kändes som att de gick lättare idag, inte lika mycket backar.

Skulle egentligen till Sandra ikväll men är alldeles för mördbultad för att orka. Så jag & Johanna ska vara kvar hemma hos henne & pilla lite på varandra & käka lite gott.

/ Evelajnaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0