Spännande

Gud vad det bixtrade & åskade inatt, var lite små rädd faktiskt där jag låg på min madrass i syrrans vardagsrum. Tack för allt syrran <3.

& idag gick jag på Sophies dansuppvisning, kul att se henne dansa något helt annat än vad jag är van vid. Men det märktes ganska tydligt att hon brinner mer för dansen hon dansar på Magasinet.
Det var kul att vara back stage efter uppträdandet, Sophie visade din frustrerade/irriterade sida.
Efter så ville vi ha något snabbt att äta men vi upptäckte till vår fasa att grillen var stängd. Så jag, Linn & Sophie fick springa in på ICA & köpa choklad istället. Kul att träffa Linn förresten

Sen blev det lite bråttom, jag & sophie skulle ner till hamnen & se på Martin.
De hade preciis börjat när vi kom så vi hade tur.
Efteråt drog sej Sophie & Henke hemåt & jag & Ludde gick för att möta min pappa.
Vi fick dock en lång pratstund, trevligt att prata med han.
Mitt i samtalet kom dock polisen & det blev lite halv kaos omkring oss, spännande!



/ Evelajnaa

Lägger in lite bilder från kvällen.

        


Kommentarer
Postat av: Emelie

yeeeah, martin var heeeeeet, hah!

2007-06-01 @ 15:17:07
URL: http://faarnkvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0