Stålhandkske

Igår hade jag en super trevlig kväll med Isabelle & mamma. Vi åt god mat på vita elefanten så vi kunde knappt gå efteråt. Efter det gick vi upp till Isabelle för lite fika sen tog jag & mamma bussen hem. Senare så slog jag & mamma oss ner i hennes stora säng & kollade på The Holiday till klockan 2, sen sov vi som stockar.

Jag vaknade ganska nyligen, är det något jag är bra på så är det att sova.
Idag kommer det vänner till oss som vi träffade på Teneriffa. Familjen Stålhandske =).
Dom har två tjejer i min ålder (Therese & Danielle) som är onaturligt trevliga, så det här ska bli skit skojj!
Dom ska även sova kvar till imorgon så vi får väl se om huset står på sin rätta plats efter det.

Ska gå & hjälpa till & försöka få lite snyggt här hemma nu.

/ Evelajnaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0