Valborg

Igår var det Valborg i städer & torg.
Klockan 10 åkte vi till Uppsala.
Dock hamnade alla mina vänner på ersättningsbussen vilket var ganska tråkigt.
Vi satte oss i Slottsparken där det var bra mycket Enköpingsbor, kul!
Käkade lite på donken & sen vidare till Stadsparken, träffa massa skolkompisar å så.
Fick stjuts hem av Ida, grymt schyst! Kom till Enköping samtidit som dom andra.
Därefter åkte vi hem till Johanna, lekte med helium, hur kul som helst.
Beställde mat för första & sista gången från Natti.
Efter mat & lite förfest hamnade vi hos Jessica som firade sin 18årsdag. Mycket & trevligt folk.
Jag, Bratt, Bommen & Majk tog taxi ner på stan & där tog det roliga slut.
Har sällan blivit så rasande & frustrerad. Och jag har nog aldrig sett Emelie så arg heller.
Tack ni som ställde upp!
Gick till syrrans lägenhet & sen hämtade mamma mig, skönt att få sova i sin säng.

Sov till kl 1 idag, då tyckte mamma att det fick va nog.
Mamma & jag rensade ur min gardrob på gamla kläder, jag har typ inga kläder kvar nu. Haha.
Insåg nu att jag har Entreprenörprov på torsdag, så om nån från min klass läser det här, skicka mig materialet!

/ Evelajnaa


Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha, helium var bäst!

2007-05-01 @ 18:25:24
URL: http://eriixon.blogg.se
Postat av: sofflaan

Synd att jag missade heliumet, hahaa! Ringer dig ikväll gumman, i miss you.

2007-05-02 @ 15:32:44
URL: http://soffflan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0