Västerås

Idag väckte mamma mig klockan 11 för vi skulle ha en liten snabb shopping runda till Västerås.
Vi skulle försöka hitta en bikini till mig, alltid en väldigt stor utmaning.
Vi blir alltid lite småsura på varandra för det är så svårt att hitta det till mig. =/
Men hittade faktiskt en jätte fin svart Calvin Klein bikini. YES! Fick faktiskt en riktigt snygg badväska på köpet.
Vi käkade sedan lunch på Vivaldi. Mums!
Sen gjorde vi faktiskt ett ärligt försök att åka igenom Anundshög för där skulle Viktor tävla idag, men vi gav upp, vi var rätt stressade också för mamma skulle iväg & golfa med pappa & ingemarssons, men det går säkert bra för han ändå.

Nu väntar jag på Isabelle, men lär ju ta lite tid, Camillas schäfer håller på och föder valpar så syrran kommer väl aldrig komma därifrån. Haha!
Ska väl träna lite tills hon kommer är tanken.
Sen ska vi nog fira Perra som fyller år idag.

/ Evelajnaa

Kommentarer
Postat av: Johanna

SKIT NER DIG KVINNAAAAAA

2007-05-06 @ 23:13:24
URL: http://eriixon.blogg.se
Postat av: Robin ^^

hej din lilla fjärt ^^

2007-05-07 @ 02:40:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0