Volleyboll

Igår kväll så kom mor å far hem igen och jag fick perfym, godis & en tröja.

Idag så hade vi en volleybollturnering utomhus på förmiddan. Med mixade lag mellan Entreprenör 1orna.
Mitt lag vann, wopido! Kommer ha världens blåmärken på handlederna imorgon. Men volleyboll är jätte kul!
På eftermiddagen skulle jag skriva en mvg uppsats till svenskan, fick skriva om kändisskap & det kändes bra efteråt i alla fall. Men man får ju alltid tusen idéer så fort man går ut därifrån, men skit samma.

Nu ska jag bara vänta på mamma sen måste vi storhandla. Finns absolut ingenting hemma. JAG SVÄLTER!
Sitter här nu & äter mitt godis, inte bra.

Imorgon är det sista dagen i skolan på vääldigt länge.
I min skola funkar det på det sättet att från och med nästa måndag är man ledig om man inte har några rester att göra, eller måste göra omprov o.s.v för att de som ligger efter ska få så mycket hjälp dom kan.
Jag har en så länge bara en frivillig grejj att göra, som jag tänkt.
Annars så ska vi komma tillbaka till den 4de juni för någon mini-aktiviet.
Därför kan man säga att jag har sommarlov från & med imorgon. Sådärja, nu var det utrett!

/ Evelajnaa

Kommentarer
Postat av: Sofflaan!

Va duktig du är ;-D volleyboll prinsessan!

2007-05-16 @ 10:17:28
URL: http://soffflan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0