alone

Igår kväll åt jag, mamma & pappa på Sarajevo. Jag åt en plankstek, såå gott!

Efter det så gick jag, Emelie upp för att säga hej till Victor, han hade det lika fint som alltid.
Johanna & Sophie kom efter en stund också för att sedan splittra på oss igen.
Jag & Emelie fortsatte hem till Peter & Sandra som flyttat till de nybygda lägenheterna. Skit fint!
Vi var där en bra stund sedan gick jag, Emelie & vår nyfunna vän Daniel Vicksell till Mattias Bärgård. Där stannade jag till 1 eftersom jag var tvungen att ta bussen hem. När jag väl kom hem satte jag mig vid datorn vilket resulterade till roliga konversationer. Kul hade jag!

Idag har mamma & pappa åkt till Irland för att spela golf. Lite osäker på när de kommer tillbaka. Men jag klarar mig alltid.
Får se vad som händer med den här dagen.

/ E

                        
Pappa & jag igår                   Ricken & Patrik tar
                                                         sig ett bad

Kommentarer
Postat av: Krish

Fan va söta Patrik och Ricken är då;)
Mina små bumbibjörnar;)

2007-09-23 @ 15:38:34
Postat av: fredrik

var det lika mysigt siom när du och jag åt plankstek?

2007-09-24 @ 00:28:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0