begär inte mycket

Om jag idag kunde så skulle jag spola tillbaka tiden.
Jag skulle aldrig låtit mina fötter lämnat mitt varma duntäcke för att ställa sig på ett svinkallt golv.
Bara för att senare behöva gå till bussen i svinkallt väder klockan 7 på morgonen.

Nej.. borde ha legat kvar där i sängen & låtit den här grymt sunkiga dagen glidit förbi utan att jag ville följa med på tåget. Vill inte gå till skolan imorgon, vill inte, vill inte. Men vad gör man? Jag vet att jag kommer hamna efter direkt.
Nej... borde bara ha låtit bli till att skolan idag, ingenting blev ju ändå gjort. Fan va pissigt.


Jag önskar jag kunde vara den där ledartypen som klarar precis allt.
... men det gör jag inte.


/ E

Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag tyckte det det var tur att du utsatte din fötter för detta. för vad skulle vi göra utan dig?
Du klarar allt och lite till...

2007-09-12 @ 21:14:25
URL: http://SannaRosendahl.blogg.se
Postat av: Krish

Golvvärme kanske borde vara på sin plats;)

2007-09-12 @ 21:41:37
Postat av: fiddefjutt

jag ska lusläsa din också :)

2007-09-13 @ 03:06:15
URL: http://thebitterend.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0