feeling gooodie

Igår blev det fotbollskväll med: Johanna, Emelie, Filip, Linkan, Cricke, Jimmy & Mathias.
Väldigt trevligt. Matchen blev 0-0, lite trist. Vi spelade även lite spel tills de flesta kände att de var dags att sova.

När jag väl kom hem var det ett jäkla party här hemma.Mamma & pappa hade kräftskiva & vilket håll-igång det var. Jag försökte förgäves sova med ett evigt dunkande på övervåningen.
Men somnade till slut, trots den konstiga ångesten jag hade i magen.

Idag sov jag ut ordentligt, sen drog jag, mor & far till Västerås.
Hade inte särskilt stora förhoppningar egentligen men jag hittade 2 par jeans, en kappa, ett par skor & halsduk. Äckligt nöjd med allt jag hittade. Skönt att föräldrarna var med också så att inte plånboken behövde lida.
Vi köpte även en platt-tv till köket (liten).

Ikväll ska jag träffa Johanna som ska dona med mitt hår.
Sen har jag en härligt stor strykhög som skriker "Stryyyk mej!"


/ E

     
Gårdagen


Dagens skor som ska få mej "normal lång"


Kommentarer
Postat av: Hannii pannii!

Du ser lovande ut i håret må jag sägaaa ;)!

2007-09-09 @ 21:13:43
URL: http://eriixon.blogg.se
Postat av: Sofflan

Vad kul att du kom hem med massor med saker, och att din plompa slapp lida (;! Ta kort på ditt hår, i wanna see!

2007-09-10 @ 10:22:28
URL: http://soffflan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0