helg helg helg

tror ingen helg varit så efterlängtad som denna.
Idag var jag på toppen humör i skolan igen.

Sanna är så rolig att jag blir helt hög på energi av henne& när Emelie ringde mej insåg hon aldrig att det faktiskt var mej hon pratade med.

Ikväll blir det en lugn kväll med F.
Imorgon ska det bli ordentligt festat. Skit kul!

Det blev pizza till middag idag, skönt att veta att hela veckans träning var värdelös.
Men i det här huset existerar ingen förälder som har tid att LAGA mat.


/ E

                                           
Sanna är exalterad över                        Detta är Flint-Andreas
att skriva ett nytt blogg-inlägg               den enda entreprenör
                                                                   läraren jag har problem med
                                                               (& alla har problem med honom)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack.. Då vet jag det!

2007-09-15 @ 22:03:39
Postat av: Sanna

hahah fan va snygg jag är! synd att jag ser så risig ut.

2007-09-18 @ 23:28:11
URL: http://SannaRosendahl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0