Helg

Det blev ingen bio för mig i fredags. Istället gick jag till vita elefanten med mamma, otroligt trevligt.
Efteråt så gick jag till Sophie för att se på Simpson filmen, den va rolig, men jag missade slutet för jag sov som en död människa. Sophie somnade också vid min sida. Tills pappa kom och hämtade mig.

På lördagen lunchade jag med Johanna, inte sett henne på evigheter.
Sen hämtade pappa mej för vi skulle åka till mormor & morfar och hjälpa dom flytta. Dom bor/bodde i Skultuna utanför Västerås. Och nu flyttar dom till lägenheten ovanför Stadshörnan här i Enköping. Det är svin fint där inne!
Så vi hade lastilen med oss. Vi slet jäkligt mycket. Vi kom till Enköping klockan 6 och började lassa ur allt, då upptäckte vi att hissen var trasig. Panik! Klockan åtta gick lyckligtvis hissen igång som i ett mirakel.
Vi fick till slut in alla möbler klockan 11, men mormor & morfar fick sova hos oss.
Hann inte göra någonting annat den kvällen. Jag behövdes och det är klart man hjälper till.

Idag ska vi väl tillbaka till lägenheten igen och börja packa upp alla lådor, men mamma har lovat att vi inte ska bli där så JÄÄTTE länge.

Imorgon är det skola igen, det sa bara svisch om den här helgen.

/ E

Kommentarer
Postat av: Sophie

Du är såå duktig stumpan!! och justja, can he swing from a net? NO, BEAUSE HE IS A PIG. värd att upprepas.

2007-09-02 @ 13:25:23
URL: http://soffflan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0