LEDIG

Idag har vi jobbat med företaget hela dagen, gillar de dagarna. Dock börjar jag känna mig stressad men mina medarbetare säger att de inte finns någon andledning till panik så jag bestämmer mig för att lita på dem så jag kan skylla på dem när allt går fullkomligt åt helvete.

Man vet att mamma & pappa är hemma när det blir stökigt hemma igen. Jag är riktigt bra på att hålla ordning här hemma. Eller.. jag har ju också mina perioder när jag kastar allt omkring mig.
Men fan va irriterad jag blir när jag kommer hem ifrån skolan & det ser kaos ut här hemma, det får mig på dåligt humör direkt, det var ju så fint nyss!

Ikväll ska jag umgås med Johanna, det står chirre & dirre på menyn.
Kanske sover kvar eftersom vi är allihopa lediga imorgon & fredag.
Studiedagar utan något att studera är ju de bästa!

Något typsikt för mig är att jag hittar en låt som jag tycker är skit fin så spelar jag sönder den tills den faktiskt går sönder. Låten just nu är denna:
Bonnie Raitt- I can´t make you love me
(hon ser så cool ut! Kolla hur hon tar alla höga toner utan att knappt röra en min, hur obesvärat som helst att sjunga som en gudinna, jag vill också kunna! Lyssna på den med hög volym & stäng ner msn för en stund & bara njut)
 



/ E



hamnade bredvid den
här killen på bussen.
Han snarkade & fes
(bussen var full) en pendlares dröm

Kommentarer
Postat av: Linn

Haha, gud så äckligt! Och du, jag förstår vad du menar, har själv vart med om liknande.:/:)

2007-09-27 @ 10:04:19
Postat av: Emelie

Haha, när du sa nörd fattade jag inte vad du menade. Jag trodde det var någon jag kände, men nu fattar jag vad du menar.. stackars dig.. fast han va ju ändå cool lixom?

2007-09-27 @ 12:02:18
URL: http://faarnkvist.blogg.se
Postat av: Anonym

cool?

2007-09-27 @ 12:35:08
Postat av: Sussi?

Du är cool Ewe :)

2007-09-27 @ 17:37:25
URL: http://emmanyholm.blogg.se
Postat av: Johannaa

älskar låten och du är underbar!

2007-09-27 @ 18:07:17
URL: http://eriixon.blogg.se
Postat av: caaroline

hahq, schyst subbe det dära.. stackare!!
hade en väldigt trevlig dag idag.. Synd var väl ditt tidiga farväl, hade gärna sett lite mer av dig ;)

2007-09-27 @ 22:10:43
URL: http://duvetvilken.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0