motivationsdag

Nog för att man kan tycka att skolan är trist, skit tråkig & helt enkelt borde utrotas (jag tycker inget av detta) men man måste faktiskt ha någon typ av motivation till att gå. Och det hade inte jag idag & min toppenmamma lät mej vara hemma & det uppskattar jag vääldigt mycket, det var precis vad jag behövde.

Jag sov ut & när jag väl vaknade upptäckte jag att Johanna, Sophie & Carro också var hemma idag. Vi bestämde oss för att ta en lång lunch & en fika. Väldigt trevligt. Jag kände redan efter det att jag mådde mycket mycket bättre.
Efter det gick jag och Sophie till Magasinet för att träna. Vi tränade i en timme och idag var det gratis att sola 20 minuter & det var nya rör, självklart var vi tvungna att sola då. Vi bastade en stund också.

Efter det stjutsade Sophie mej till Johanna, trots att hon tränat benen i en timme så cycklade hon fortfarande som en gud. Otroligt bra gjort av henne.

Johanna klippte mitt hår, det känns jätte fräscht nu, tack så mycket, tur jag har henne, annars skulle jag bli ruinerad. Efter det så missade jag min buss så då fick mamma komma & hämta mej, men det var bara bra för då hämtade vi thai mat. Mums mums.

Så nu är jag fullkomligt redo för att ta tag i mitt liv igen.
& det är helt och hållet tack vare mina fantastiska vänner. Förstår inte att jag kan ha sån tur.


/ E

Kommentarer
Postat av: Sophie

Jätte trevlig dag faktiskt och tack för sms-et :). Vi jobbade på väldigt bra faktiskt, vi är så duktiga! Det är inte bara du som har tur, vi har lika mycket som har dig lilla fröken Lund..

2007-09-14 @ 10:46:10
URL: http://soffflan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0