My hero

Idag fick vi tillbaka skolfoton. Jag ser ut som jag ska äta någon på klassfotot men ändå okej. På porträttet ser jag hel knasig ut, det här heel blå bakgrund, skit fult. Men mormor tycker jag ser ut som prinsessan Madeleine, inte så tokigt va?

På eftermiddagen stannade jag på mattestugan för att jag vill passa på nu medans vi har Stefan, han är så satans jäkla bra, man vet ju aldrig vem man får när hans vikariat är över.
Fortsatte med mina skitsvåra uppgifter, Stefan hjälpte mig jätte mycket, han förklarar på ett så jädra skönt sätt. Poletten ramlade ner & jag gick därifrån med det största leendet på mina läppar. Inser ni hur mycket lärarna betyder för deras ämnen? Det kan vara skillnad mot G och MVG vi snackar om. Gör uppror mot alla dåliga lärare, gör det!

Idag blev det även träning på Friskis med Johanna. Det är otroligt annorlunda ifrån Magasinet men jag tycker det är så kul att träna med någon. Dock jäkla less på passet vi körde idag, tyckte Johanna med.


/ E


Kommentarer
Postat av: Sophie

Duktig flicka! jag kommer få gratis friskispass av min skola ;) mhihi! oj, vad snabbt ni fick era kort... jag ska haaa din porträtt foto så du vet :)

2007-09-18 @ 21:39:41
URL: http://soffflan.blogg.se
Postat av: sanna

Du ser ut som du säger:
- KAKA PÅ EN TORSDAG? jaja..
hahhaha

2007-09-18 @ 23:36:38
URL: http://SannaRosendahl.blogg.se
Postat av: beccs

gör uppror moot ANDREAS !!

2007-09-19 @ 08:43:10
Postat av: caaroline

åhhh, ni är såå himla duktiga ni två..
Kul att träffa dig igår också nog för att det var typ 2 min men iaf.. Luncha på torsdag ??
tycker att de ska bli en vana.. hehe.. Såå mysigt som det var!!

2007-09-19 @ 10:05:06
URL: http://duvetvilken.blogg.se
Postat av: Evelajnaa

Till Carro: en annan är inte ledig alla torsdagar. Vad deprimerad jag blev.
Till Beccs: Jag försöker ju! Känns skönt att få en partner.

2007-09-19 @ 10:19:03
URL: http://evelajnaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0