Registrering

Idag registrerade vi Stilrent UF, jätte kul. Efter att Emma fixat rådgivare är allt nästan klart. Rådgivaren heter Kaj Eklöf och är ägare för household (en heminredningsbutik) i Uppsala. Vilket passar oss riktigt jäkla skit bra. -Mer om honom när jag faktiskt träffat karln.
Duktiga mina flickor är! Dock var inte Sanna i skolan idag, tråkig idiot de där.

Hade en riktigt seg mattelektion idag, riktigt svårt, därför spenderade jag min tid till att titta på filmen "Alive" som är typ jätte gammal som alla andra hade sett. Det var ju filmen där "dom började käka på varandra". Tänk att vara så illa ute att man blir tvungen att börja knaga på varandra? Undrar vilken häck bland mina vänner som är smaskigast?

Till folket som åker mycket med UL-bussarna: de har börjat komma en jääkla massa kontrollanter som ska kolla biljetterna och så vidare. Inte kul alls. De har gula jackor & svarta byxor.
När jag åker sträckan mellan Hummelsta-Enköping åker jag nästan alltid på barnbiljett, jag får inte, men det funkar till slut ändå, 15 kr är ju en ganska rimlig summa för 8 km? Dom är jävligt luriga dessa kontrollanter, de går på ställen där man inte kan gå av bussen på ett tag, ibland börjar dom längst bak i bussen och ibland längst fram.
Slanten man får punga ut för att bli tagen med fel biljett är 500 spänn. Brrr! Från 15 kr till 500.
Funderar på att köpa en sån där foundation som gör att jag blir 10 år yngre. Att vara 7 igen kanske skulle vara något ? Ingen tvekan att få åka på barnbiljett då.


/ E

                                    
Emma registrerar                                         Färdigt!
med Becca i bakgrunden

Kommentarer
Postat av: Plemma

Becca kör en fin min där bak (inte alls kamerakåt;)

2007-09-17 @ 22:12:18
Postat av: Evelajnaa

bara för du springer & gömmer dej så fort en kamera kommer fram ;)

2007-09-17 @ 22:22:22
URL: http://evelajnaa.blogg.se
Postat av: Sofflan

Kajs efternamn är ju as sexigt ;)

2007-09-18 @ 16:12:06
URL: http://soffflan.blogg.se
Postat av: Anonym

jag vill inte höra några sexuella aspekter på min Kollegas efternamn, det hoppas jag att du förstår Sofflan! Han är en högt uppsatt karl ( som tyvärr firade tjugoårig bröllopsdag här i veckan) ha det bra :)

2007-09-18 @ 20:54:10
URL: http://emmanyholm.blogg.se
Postat av: sanna

Min häck ofcourse ;)
hahahha häck

2007-09-18 @ 23:31:03
URL: http://SannaRosendahl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0