satisfied

Grymt nöjd med den här helgen.
Som sagt kom Sanna hit i fredags. Vi åt på vita elefanten med Emelie, Linnéa, Sophie & Maja. Sedan gick vi hem till Ricken en stund men åkte hem nästan direkt. Jag & Sanna låg vakna till typ 2. Vi sov ut på lördagen & bara umgicks, började sedan laga tacos till middag. Så kul att hon kom verkligen!
Sedan bestämde vi oss för att åka till Uppsala för att se "Kärlek på menyn" med Johanna & Pillan, Pillan har ju körkort nu, vilket är döskönt. Grattis!

Filmen var skit bra!
& efter att man sett all läcker mat så blev man lite sugen på mat, så vi svängde förbi Donken innan jag & Johanna drog hem till henne. Vi somnade en stund, men sedan åkte jag med en taxi hem med trevligt sällskap.

Idag var jag & mamma till Ikea, är det bara jag som älskar att ströva omkring där?
Hittade en massa roliga saker & nu är mitt rum så städat & fint med lite nya grejjer, otroligt nöjd!


/ E

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag vet, varför tror du att jag kom idag, haha!

2007-10-01 @ 08:57:22
URL: http://emmanyholm.blogg.se
Postat av: Sophie

SVAR: Fröken Lund, i fredags stressade jag faktiskt nästan sönder för att hinna vara med er - så kom inte och säg att du känner dig lägst prioriterad!
Ska bara vara borta en kväll, jag är din/eran på lördag :). Call you when I get home.

2007-10-01 @ 09:43:14
URL: http://soffflan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0