Sisådär

Igår när jag var på spinning-pass på Magasinet var det en kille som tuppade av och, jaa han faktiskt dog. Otroligt hemskt. Ingen gammal man. En man på kanske 45 år. Såg hans kompis gå omkring & plocka upp hans grejer och försökte få tag på hans föräldrar i telefon. Jag får rysningar.

Idag var det iallafall dags för skolfoto. Det sa bara klick & klick så var det klart.
Eftersom vi slutar tidigt på tisdagar så gick jag, Sanna & Emma och fikade på Wayne´s coffe. Vi fick även sällskap en stund av Tobias.

Skulle egentligen tränat med Johanna idag, men känner mig inte helt kry så jag ska kurera mig genom att ta det lugnt & lägga mig tidigt ikväll. Dock är det absolut sista avsnittet av "Gilmore girls" idag. Älskar den där serien.


/ E
mina vänner är, med handen på hjärtat, de bästa som finns
    



Världens bästa Sanna


Kommentarer
Postat av: Johanna

Dog han? Fy vad hemskt. Rest in peace.

2007-09-11 @ 18:22:22
URL: http://eriixon.blogg.se
Postat av: Sophie

Ja, riktigt läskigt att sådant kan hända... fyy :/!

2007-09-12 @ 12:58:22
URL: http://soffflan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0