sleepy

väldigt trött idag. Det var otroligt svårt att gå upp imorse.
Engelska på morgonen, pratdeom svensk kultur, sedan skriva en uppsats om det. Förslag någon?
På eftermiddag hade vi bransch & produkt kunskap. Fick sluta tidigare, loveli.

På bussen hem sov jag som klubbad.
Emelie ringde när vi båda var vid resecentrum så vi satt & vinkade lite till varandra.
Ser väldigt kul ut när man hör vad personen säger i telefonen & bara ser att hon rör på läpparna där utanför.

Ikväll blir det middag hos Caroline med en massa av tjejerna. Vågar inte säga vilka de blir för jag är inte säker.
Det kommer nog bli vääldigt trevligt i alla fall. Efteråt får jag se hur det blir.

Imorgon ska jag sova riktigt riktigt länge. Mor & far ska ha kräftskiva här på kvällen.
Stannar väl ett tag, men sen ryktas det om en fotbollskväll Sverige - Danmark.
Annars kanske man drar till Uppsala, annars kanske jag festar hos en vän.

/ E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0