Söndag

Hur går det till? Hur kan varje helg bara tar slut innan man hinner reagera.
Jag kan inte förstå det.

Igår var vi hemma hos Johanna & partajade.
Det blev inte riktigt som tänkt, men trevligt var det ändå.

Åt frukost hos min mormor & morfar. Min kusins barn William var där också.

Idag har jag även skrivit ett A4 om tips för en pendlare i min sits. Ska lägga ut det här på bloggen någon dag. Rätt kul faktiskt. Många saker som är bra att veta, så häng kvar på på den här bloggen!
 
Idag tänker jag krypa upp i min mammas famn & bara mysa. Funderar även på att gå till Godisstoppet & köpa lite mums mums... Jaa... de gör jag :)


/ E

William leker skola

Kommentarer
Postat av: Sophie

Det gör du helt rätt i, tack för ikgår :) synd att du drog så tidigt bara.

2007-09-16 @ 17:16:07
URL: http://soffflan.blogg.se
Postat av: Johanna

Pössssgurka!

2007-09-17 @ 19:24:31
URL: http://eriixon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0