Stefan <3

ett snabbt inlägg såhär mitt i mattalektionen.
Vår nya mattelärare: Stefan, är en riktig jävla sköning.
Kommer in med full energi och man blir så chockad att man blir full av skratt.
Tänker aldrig låta honom gåååå!
Stefan är förövrigt ifrån Hong Kong, vilket jag tycker är oerhört fashinerande.

Annars så är allt som vanligt idag. Sanna är en fullkomlig idiot.
Asså Sanna, vad är ditt fel?

Så nu ska jag jobba jätte mycket matte så att Stefan tycker lite extra mycket om mej.


/ E


jag spelar i min egen liga


Kommentarer
Postat av: Sofflan

Yes,sk lägga fram dem förslagen till de två lammkötten (;. Plugga matte nu du, men han kommer med all säkerhet digga dig anyway, din sköning ;]

2007-09-10 @ 14:25:15
URL: http://soffflan.blogg.se
Postat av: Sanna

kommer du från kina? ni är så jäävla många hur fan förökar ni er??
haha evelina du kommer alltid med dom skummaste frågorna.
och jag ahr ingen aning om va det är för fel på mig. sluta fråga innan jag tar livet av mig... ;)

2007-09-10 @ 14:49:05
URL: http://SannaRosendahl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0