Värsta bästa

Igår vaknade jag upp hemma hos Johanna efter att ha sovit gudomligt bra.
Såg Nina Frisk innan vi somnade, den var jätte bra, men jag var jäätte besviken på slutet.
Lunchade senare med Johanna, Sophie & Carro, dö trevligt!

På kvällen kom Emelie hem till mig & vi såg på tv & film. Hon sov även kvar, hur mysigt som helst. Länge sedan jag fått spendera såhär mycket tid ensam med henne.
Vi ska snart in till stan för att sola på Magget & sedan ska jag & Johanna till Sthlm. Får skjuts av Ricken & Krishan, så jävla snällt. Ska shoppa massa massa, fast så får man ju inte säga för då kommer man hem med ett paket hårnålar typ.

Ikväll blir det middag på vita elefanten. & dagen till ära så kommer faktiskt Sanna Rosendahl & gör oss sällskap, värsta bästa kvällen! Hon sover säkert kvar också så jag kan tafsa på henne hela natten.


 

Ta hand om varandra där ute!

/ E

        


Kommentarer
Postat av: johanna

gullunge, klart vi tar hand om varandra =)

2007-09-30 @ 00:37:08
URL: http://eriixon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0