18års fest

Mitt hus var en riktig svinstia när folket försvunnit igår. Men det var riktigt trevligt måste jag säga. Kul att det kom så mycket och framförallt olika människor.
Tråkigt var att folk betedde sig sämre än vanligt. Och födelsedagspresenter försvann ifrån mig bland annat choklad, sprit och presentkort. Så det kändes riktigt jävla skit tråkigt. Vi får se om det blir fler fester efter denna..
Det mest fantastiska var att precis innan alla började komma sprack himlen upp & bjöd på härligt väder.

Mamma & pappa tyckte jag hade skött det hela riktigt snyggt igår så idag ska vi åka & titta på en större säng som jag önskat mig i födelsedagspresent, hade tänkt mig en 1.60 bred.
Börjar inse nu att dagarna är få tills jag kan kalla mig myndig!

Tack alla ni som kom igår & uppvaktade mig!


/ E




Kommentarer
Postat av: LinnéaBratt

Tack Ewe för festen. Tråkigt att det slutade illa.

2008-08-18 @ 18:11:40
URL: http://lbratt.blogg.se/
Postat av: E.

Evelina, snart är det min tur och snart är det din tur. Kanske ska man säga äntligen? :)

2008-08-19 @ 09:25:01
URL: http://emmacarolinanyholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0