3 dagar kvar

Imorgon är min sista sovmorgon eftersom skolan drar igång på torsdag. Tror ju att det handlar mest om att vi ska säga hej & hämta ut våra datorer. Men jag vill dit för att höra om jag kan gå tidigare på fredag, då min släkt troligen kommer ganska tidigt så jag kan dra ut på krogen (säger jag detta?).
Ska bli kul att se alla i klassen igen också. Tänk att jag börjar mitt tredje år, tiden går ju så jäkla fort. Känns även bra att jag blev kvar i Uppsala efter alla om & men i slutet av tvåan, men nej ingen ångest alls.

Men jag är supernöjd med den här sommaren som har varit mitt sista & helt klart bästa sommarlov. Har underbara minnen som jag ska mysa med hela vintern & under mina långa pendlar dagar.

Tre dagar kvar nu gott folk!


/ E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0