Halkan avklarad

Idag hade jag min sista dag på intenvisvkursen och den spenderades med att vi körde från Sala till Västerås för att köra halkbanan. Det var kul och ganska häftigt att sladda sådär med bilen och nästan totalt tappa kontrollen, inget man vill göra ute på vägarna dock. Hujeda mig!
Sammanfattningsvis har det gått bra dom här två veckorna. Man märker att det inte bara är att sätta sig i bilen och köra, men jag har gett mig fan på att klara det här. Så nu väntar jag bara på att bli 18 (EXAKT EN VECKA GOTT FOLK!) så ska jag göra teorin. Jag längtar verkligen efter körkortet nu.

Trodde jag började skolan på tisdag men det visade sig bli på torsdag. Så blir det lite skönt att få sova ut efter de här veckorna med tidiga morgonar.
Ikväll ska jag ägna mig åt att röja upp här ordentligt, eftersom imorgon kommer kompisarna och firar mig. Tänkte att det var roligast om de kommer imorgon innan skolan börjar. Blir det ett kul avslut på sommarlovet också.


/ E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0