Rostar

Något jag personligen tyckte jag skötte snyggt i Turkiet var min bränna. Fick till en riktigt fin, jag var helt skadat brun faktiskt. Jag låg där & pressade flera timmar i den där jäkla hettan för jag skulle skryta när jag kom hem. Nåå.. vad händer? Jo jag håller på att flagna bort varenda hudfläck. Jag ser ut som en rostig bil. Jag har vita fläckar precis överallt!

På intensivkursen får det bara bättre & bättre. Känner att jag kommit in i mitt vanliga "pendlar tänk".Jag och min lärare kommer mer överrens nu & det går framåt med teorin, trots det så känner man sig ganska stressad faktiskt! Har prov ganska snart ändå, vill inte avslöja datumet för det.

Dialect ringde & sa att min mobil inte kommer gå att laga... :-(


/ E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0