Skolstart

Skolan började idag med rivstart. Sitter just nu på min psykologi lektion efter att förmiddagen mest bestod av information av året, scheman & busskort. Schemat verkar helt okej faktiskt. Min vårtermin kommer bli riktigt härlig då jag bara går 2½ dagar. Dock har jag lite svårt att bestämma mej för marknadsföring, historia eller organisation & ledarskap.. Nåja..
Känns som att klassen bara tog vid där vi avslutade i våras. Allt är typ som vanligt.. Men det var härligt att se alla igen

Sov första natten i min nya säng inatt och den var gudomligt skön. Behöver bara en kille som mjukar upp killsidan. Jag köpte ju nämligen 2 st 80 sängar med en stor bäddmadrass över. Och den ena sidan tar fler kilo & är lite hårdare.. därför blev det killsidan, för någon gång ska jag väl hitta en partner? Nu har jag säng i alla fall.

Imorgon fyller jag 18 =)


/ E

Kommentarer
Postat av: LinnéaBratt

Du är påväg alltså. Kanske själv ska fundera på det steget;)

2008-08-22 @ 16:32:33
URL: http://lbratt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0