Teorin avklarad

Idag klarade jag mitt första prov av 2 innan körkortet är i hamn..
Jag är så oerhört glad & lättad. Jag var otroligt nervös, & det var få som visste att jag hade provet idag. Mina föräldrar visste bland annat inget. Jag fick jätte svåra frågor & jag hann tvivla på att det skulle gå vägen fler gånger.
När jag skulle trycka på avsluta prov skakade jag som ett asplöv & när det stod med gröna bokstäver GODKÄND så trodde jag att jag skulle svimma. Sen gick jag nästan som på droger & kunde inte sluta skratta. Mamma började gråta när jag berättade för henne, härligt!

Nu för alla hålla tummarna för uppkörningen! Den är för övrigt bokad, men jag vill inte avslöja datumet för att slippa pressen.
Nu ska jag bara vara jätte lycklig hela dagen!


/ E

Kommentarer
Postat av: caaarolinme

Just det gumman!! GRATTIS SÅ JÄTTTTTE MYCKET...

2008-08-26 @ 09:07:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0