24 dagar till julafton

24 dagar tog en sådan oerhört lång tid när man var liten och nu tycker man att endast ett halvår går så fort att man måste stanna upp och tänka efter vilken månad vi befinner oss i, senast idag tänkte jag att det var oktober. Jag saknar den där känslan att så desperat längta efter jullov, julafton och julkalender. Tvärtom nu när jag känner jag: shit endast 24 dagar till jul, gaaah!

Dock har jag en sak som hjälper mig räkna ner dagarna mot jul nu, nämligen en adventskalender ifrån The Body Shop som innehåller 24 presenter ifrån Body Shop (inte ens jag vet vad). Idag var det en shower gel som luktade jättegott! Det här är ju en väldigt kul idé eftersom man inte har kalendrar för oss som kommit förbi det där chokladask-stadiet.


/ E

Kommentarer
Postat av: ebba

mums! en sån där vill jag ha !

2008-12-04 @ 20:02:42
URL: http://ebbawassman.blogg.se/
Postat av: emma

Ha, jag tänkte också köpa en sådan. Men den kostadeåttahundra(?) och så antog jag att det var reaprylar från förra året i den haha :P

2008-12-18 @ 19:17:46
URL: http://emmacarolinanyholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0