andra advent

Jag kom precis hem ifrån Västerås, jag och Nina ifrån BodyShop skulle hälsa på Marie (som också jobbar där) på hennes andra jobb, nämligen en liten designateljé. Det var såå mysigt där för vi var helt ensama och kunde prova massor utav kläder som jag verkligen vill ha nu. Men jag köpte mig en ny väska nu i veckan och den är officielt min julklapp till mig själv (den är så galet snygg!). Vi tände också en massa ljus och åt pizza När jag åkte hem var jag livrädd att jag skulle sitta fast i trafiken men inte alls! Jag förstår verkligen inte hur jag klarade mig innan körkortet?!

Imorgon börjar jag på min fjärde vecka på Body Shop, det känns verkligen super konstigt, det har gått så fort! Jag har fått praktik på First Hotel i Enköping nu under mina sista fem veckor innan skolan börjar igen, det känns verkligen kanon.


/ E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0