Bitch

Efter att ha fått en recension om hur radioprogrammet var igår är jag lite mindre nervös. Alla säger åt mig att jag bara ska vara mig själv, så de får ju skylla sig själva dåå. Haha!

Fattar inte grejen, jag kom till skolan idag & var strålande glad. Sov riktigt bra inatt & när jag vaknade imorse så försökte jag inte komma på en enda anledning till att skita i hela dagen. Sov till & med en bra stund på bussen.
Men sen.. tio minuter in på vår första lektion slog det till: Satmaran Evelina. Gaah, sur & grinig det är jag det. Jepp, aldrig nöjd med någonting. Tror anledningen är till att vår lärare inte är här & jag har en massa orosrynkor inför mässan i Fyrishov och en hel del för ekonomin för företaget, och när jag är grinig så får inte Sanna & Emma någonting gjort. Jävligt ond cirkel.
Sen är jag flyförbannad för att tisdag är våra korta hääärliga dagar. Men jag har lovat att gå på mattestuga efter lunch. Vill inte inte inte.
Det kommer bli pest att jobba senare, blir det mycket folk så slänger jag ut allihopa, hör ni det!

Ikväll blir det gudskelov en trevlig promenad med trevligt sällskap (nu undrar ni va!?)


/ E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0