dränkt katt

Det var svin kul på spinningen, gillade instruktören. Och jag kämpade så mycket att jag såg ut som en dränkt katt efteråt, då är man nöjd med sig själv men ack så slut. Jag har faktiskt inte särskilt ont i rumpan nu alls. Sitter just nu hos syrran & vilar lite innan jobbet. Hoppas på en lugn kväll för jag är ordentligt trött nu. Funderar på att äta lite Ben&Jerrys glass när jag kommer hem, finns ju verkligen inge godare än det.

Imorgon följer Sanna med mig hem ifrån skolan, wie! Länge sen nu!


/ E

Kommentarer
Postat av: patrik

spinning är sjukt jobbigt.. och carro och jag äter oxå ben&jerrys.. ljuvligt

2008-01-24 @ 18:28:00
URL: http://thelocalstyle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0