en härlig fredag

lite spårat inlägg av fröken Rosendahl där senast men det var kul.

Hade en riktigt trevlig kväll igår hemma hos Johanna med ett härligt gäng tjejer. Jag gick hem till C ett tag bara för att ta en taxi tillbaka till stan där vi skulle hämta upp Johanna & Sanna som skulle med hem till mig eftersom mina föräldrar är i Båstad över helgen. Väl hemma hos mig inser Johanna att hon är i Hummelsta och att hon inte alls tänkt sova kvar så hon rusar till den sista bussen. I alla fall satt jag, C & Sanna där ett tag, drack & filosoferade tills vi stupade i säng hela bunten. Trodde jag! Sanna, som sov i mor & fars rum, hade börjat se på Animal Planet om djurplågeri och legat där & bölat. Stackaren! Men i slutändan tror jag även Sanna är nöjd med sin vistelse trots att det inte lät som det ett tag där igår. Har aldrig hört så många svordomar i en och samma mening, men med all rätt eftersom hennes pass numera är borta.


först in på nittiotalet
/ E


Kommentarer
Postat av: patrik

lät som en lyckad lördag..

2008-01-27 @ 11:37:38
URL: http://thelocalstyle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0