florsocker

under natten har det blivit ett tjockt lager florsocker över hela min omgivning, jösses vad med snö! Det var verkligen inte kul att vänta på bussen imorse. Tur att man har en varm jacka. Väl på bussen var det skit kallt där med så jag kunde inte ta av mej jackan, vilket resulterade till att jag frös REJÄLT när jag gick av igen.

Sitter just nu på företagsekonomin och nöter bokföring i SPCS, men jag känner att jag börjar få bra kläm på det hela nu. Tur det eftersom vi ska ha prov i det nästa vecka. Men det är nog Annicas (lärare) förtjänst hon är riktigt bra.
Önskar bara att det kunde vara fredag, jag börjar bli väldigt skoltrött nu.

Fick nyss veta att alla förutom 2 fick IG på matteprovet, jävligt illa. Och jag bara skrattar åt den här absurda situationen som egentligen ger mig panikångest.

Efter skolan ska jag träffa Johanna och vi ska träna på Magget.

/ E

Kommentarer
Postat av: patrik

ja, oj vilket väder.. såna här dagar börjar man fundera på, varför man inte tog körkort för två år sedan!!

2008-01-30 @ 13:35:27
URL: http://thelocalstyle.blogg.se
Postat av: patrik

det har du absolut rätt i.. haha

2008-01-30 @ 15:17:42
Postat av: caaaroline

Ja fy fan för det vädret!!

2008-01-30 @ 16:09:03
URL: http://candl.blogg.se
Postat av: Linn

Ja fyy sjuttoon!

2008-01-30 @ 17:10:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0