Förnuft & känsla

Satt typ en och halvtimme idag & förklarade för kurator, studierektor & rektor om att jag inte klicka nå vidare med min mattelärare och vill ordna med det. Efter det var all min energi och vokabulär helt slut.
Hade trots allt en bra dag i skolan, trots att jag hade väldigt ont i huvudet under en stor del av tiden. Börjar fundera på om jag skulle behöva glasögon, hade ju sånt där ögontest när jag var 16 & då var det inga fel.

Efter skolan skulle jag till biblioteket för att låna "Förnuft & känsla" av Jane Austen, den är helt utsliten, har knappt en framsida. Har hört att den finns på film, vet någon om det är så?


Rebecca (till mig): du ska spara den i en pdf-fil
Jag (till lärare): Ska vi spara den Pedolfil (inser vad jag sagt & börjar as garva).


/ E

Kommentarer
Postat av: Simon Brandell

Ja, den finns på film, men meningen är att du ska läsa boken, din buse. :)

/Simon

2008-01-14 @ 21:03:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0