fredag fredag fredag

nyss genomlidit en engelska lektion. Hon stängde till&med av internet så jag blev inte förlammad här framför datorn, man inser att den bara en stor plåt burk utan internet. Tror jag debaterrat för mycket nu för vi skulle skriva om en åsikt vi har angående vissa ämnen och jag kände mig helt tom.

Ska ha en entreprenör lektion nu.
Hatar att komma hem så sent på fredagarna, men men.
Hoppas mamma handlar mat tills ikväll för jag kommer fasiken inte hinna. Det blir någonting med kyckling i alla fall. Min telefon vibrerar hela tiden om folk som kommer & inte kommer. Ska ta tag i det där efter skolan jag lovar! Det blir en trevlig kväll i alla fall, det lovar jag också.


/ E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0