glest i klassrummet

Haft en varm och härlig natt. Nuförtiden somnar jag bums och sover djupt utan marddrömmar, iaf de där nätterna då jag slipper vara ensam.

Sitter just nu på min Estetiska verksamhet och varken Emma eller Sanna är här vilket gör det hela väldigt knepigt eftersom vi måste börja planeringen av vår monter. Jag har försökt här men jag är urursel om man jämför med Sanna, de är hennes område liksom. Nåja.

I eftermiddag är det matte, pöh, glöm det! Jag har bestämt mig nu för att läsa matte på tisdagar med en annan lärare tills det blir en radikal förändring på de mattetimmar jag har nu på måndagar. Finns absolut ingen anledning till att jag ska sitta kvar på dessa och de verkar de flesta också tycka, det är ruggigt lite folk här i klassrummet idag.
Så idag blir det lunch med pappa, kanske även mamma? Funderar på att åka hem emellan för att byta kläder så jag kan sova i stan inatt igen. Det där är ju lite jobbigt när man är sista barnet kvar i huset, mor & far är väldigt beroende utav att träffa mig och därav att jag känner mej skyldig om jag inte spenderar tillräckligt mycket tid till dom. Men nu råkar det vara så att jag vill spendera tid på någon annan. Tihi.


/ E

Kommentarer
Postat av: caaroline

ammsen och pappsen är BÄST. men ska du inte prata
radio idag?

2008-01-28 @ 15:57:11
URL: http://candl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0