Heath Ledger

Vi håller på att fylla i en lapp angående vår friluftsdag. Vore kul att åka till Romme men de värsta är väl då att man verkligen måste ha hjälm, jag har ingen hjälm och jag vill inte ha en hockey hjälm, vägrar! Nåväl, det löser sig. Kommer ihåg att förra året betalade jag & Sanna för att sedan ta tillbaka pengarna och skolka den dagen. Jag drog till Arvika kom jag på nu.

Efter skolan så ska jag gymma och sedan ska jag sova hos C.

Heath Ledger har tydligen dött i sitt hem inatt av en överdos. Jävligt tråkigt, har verkligen gillat alla filmer han har gjort. "En riddares historia" är ju verkligen skit bra! Han gjorde ju även "Tio orsaker att hata dig" "Patrioten" "Brokeback mountain" och "Casanova".



/ E


Kommentarer
Postat av: elli

ja vet, jätte hemskt :(

2008-01-23 @ 09:08:04
URL: http://ellinorak.blogg.se
Postat av: Patrik

nej, är det han..!! fan va surt..

2008-01-23 @ 11:13:26
URL: http://thelocalstyle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0