humörsvängningar

Idag så debaterade jag om skolbetygen, nu har vi haft debatt så mycket i skolan så nu måste jag väl fixa måndagen (gah!).Hade sedan dansuppvisning på idrotten, jag försökte vara mitt hurtiga jag & det finns nog risk att jag lät mer som en aerobics instruktör. Hahaha.

På jobbet var det lugnt men jag blir bra less på chefen ibland. Bara klagar & muttrar åt mig, om han kunde anstränga sig lite för att få mig att inte känna mej som ett totalt misslyckande. För jag lovar, i hans ögon kan det kännas precis så. Jag blir bara så frustrerad över att gå ifrån jobbet & vara sur som ett bi, för det är inte den jag är. Så många gånger som jag bara vill räcka honom skurdunken och säga "huredu, du kan göra detta själv". Nu är det ju så att det är bra pengar & när man vant sig vid att inte behöva bry sig om pengarna så är det svårt att tacka nej till det. Men det är jäkligt jobbigt att plugga heltid & jobba halvtid.
Det där löser sig vet ni!

Imorgon kommer alla tjejerna hit & äter middag. Jag har ingen blekaste över vad jag ska bjuda på. Men det blir väl något hastigt & lustigt, kommer ju hem så ruggit sent på fredagarna (ÅH!).

För övrigt så uppskattas alla samtal, sms & kommentarer om hur bra jag är extra mycket just precis nu!


If you knew how happy you are making me
/ E

Kommentarer
Postat av: Dex

Fin blogg ;D

2008-01-17 @ 21:46:31
URL: http://dexedrinee.blogg.se
Postat av: caaaroline

Du är den bästa tjejen i världen. typ. Saknar dej. Hoppas du mår lite bättre nu. Kan ju också göra dej lite på bättre humör med att meddela att jag har urväggsinfektion och förstoppning, jaha då bjöd jag på den med!!

2008-01-18 @ 10:08:57
URL: http://candl.blogg.se
Postat av: Emma

Ang. förstoppningen här nedan (ovan?) så går det en reklam på tv om just förstoppning, det finns en medicin, sov på saken!

2008-01-18 @ 21:44:57
URL: http://emmanyholm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0