& hur gick det där nu då...?

Ja.. efter att ha sprungit omkring på stan med Sanna, hittade en kavaj & en tröja. Vi skulle gå & kolla efter vart jag skulle gå senare för vi var inte säkra på att vi skulle hitta. Som ni ser på bilden nedan fick vi klart för klart för oss när vi hittat rätt.
Jag kom upp där och har aldrig varit så kissnödig eller nervös. Det var rätt stort däruppe och fick veta att jag var först där fast det bara var några minuter kvar tills vi skulle gå in så jag satt där & väntade. In kommer en tjej med permobil & jag blir helt ställd. Men jäklar vad hon pratade på & frågade så då blev jag lite mindre nervös. Men efter att den där programledaren kommer & ropar in oss slår adrenalinet till rejält.
Kommer in i det där rummet som inte var såå jätte stort men med alla dessa knappar, hörlurar & mikrofoner. Jag fick ingen som helst information i hur det skulle gå till så jag var helt vilse där. Till slut kom en kvinna in som såg precis ut som vilken mormor som helst och tyckte precis som gamla människor tycker, allt var ett elände.
Jag fick veta ämnena direkt där & då så jag kunde inte sätta in mig i dom överhuvudtaget, och nu kan jag erkänna att jag inte läst på någonting alls, precis alla ämnen de tog upp var helt främmande för mig. Sådär efteråt är det ju otroligt lätt att vara efterklok och komma på saker man borde sagt & inte. Det där jag sa om att unga föräldrar blir fler var så fel fel fel av mig. Nu när jag lyssnar på webben är det också extra lätt att vara vääldigt kritisk, hör verkligen på mig själv hur jäkla nervös jag var i början. Men jag lär mig & jag är inbokad på flera flera sändningar i framtiden så det ska nog bli folk av mig också. Och hur dålig ni än må tycka att jag var så var programledaren tusen gånger värre. Höll på att dö å hennes vägnar
Sammanfattningsvis tyckte jag det gick helt okej för att vara första gången.


Vad tycker ni då, ni som lyssnade?
/ E


Kommentarer
Postat av: Frida (Daniels syster)

Hejsan Ewe!

Kul att läsa din blogg. :-) Blev så nyfiken så jag måste fråga, vad är det för radioprogram du varit med i? Och hur kommer det sig?

Hoppas du får en kanonbra dag!

Mvh Frida

2008-01-21 @ 22:07:12
Postat av: Evelajnaa

Hej där Frida, kul att höra från dig! Om du scrollar ner lite bland inläggen så får du en hyfsad förklaring. Jag har iaf varit med i P4 i en generationspanel där vi diskuterat nyhetsaktuella ämnen.

2008-01-21 @ 22:16:54
URL: http://evelajnaa.blogg.se
Postat av: Malin

Bra jobbat Evelina!:) Har precis skickat iväg ett mail till hela Fs och Mårten och Linus och tipsat dem om att gå in och lyssna! haha jag måste ju sprida bra saker vidare helt enkelt;)
Ska gå in och lyssna på dig i fortsättningen också!

Kram på dig

2008-01-21 @ 22:41:29
URL: http://maalliin.blogg.se
Postat av: Anonym

Du lär skriva direktlänken så man kan lyssna på det :)

2008-01-22 @ 01:28:50
Postat av: caaaroline

Tyckte du skötte dig galant evelina. Och inte lät du så nyrvös, fan jag skulle ju typ skitit ner mig.

2008-01-22 @ 09:12:07
URL: http://candl.blogg.se
Postat av: matilda

vad heter länken ? :)

2008-01-24 @ 17:38:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0