Hysterisk

När klockan ringde imorse var det lätt att stänga av den och somna om. Vaknade 8 min innan bussen skulle gå och stackars C fick se mej panikslagen, hysterisk och förbannad och allt var i den stunden hans fel. Någonting hade läkt i min väska så allting var förstört och äckligt. Sprang i alla fall som aldrig förr ner till bussen osminkad, håret i afrofrill och kroppen som inte ens vaknat än. De värsta var väl att de stod en dödssnygg tjej bredvid mej, ville slå henne. Tur att man är van att sminka sig på bussen. Vilken bra start på dagen va?
Idag hade vi mässutbildning på Spegeln och jag hann precis sätta mej när de började. Har nog aldrig varit så hungrig och i pausen satte jag i mej en korv på rekordtid. Fick ganska mycket inspiration av det där & jag tror både jag & Emma har en bra uppfattning om hur vi vill ha det nu.

Utbildningen var klar kl 12 och jag kämpade förgäves efter en frisstid, jag fick verkligen panikångest över mitt hår. Men ingen hade någon tid så jag får göra det på fredag tänkte jag. Jag shoppade i alla fall lite små saker i Enköping så jag är på bättre humör nu. Väntar nu på att jag ska jobba kl 17.

Johanna har äntligen skaffat kort på Magget så jäkla roligt!


/ E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0