julgransplundring

Befinner mig just nu hos mormor & morfar. Morfar har nämligen namnsdag idag (Birger) så vi skulle hit & fika lite. Jag, mor & far ska sedan till Magasinet & svettas lite, tänkte passa på attt sola lite också.

Det är ganska roligt att sitta här, har perfekt utsikt över torget där de håller på att starta upp julgransplundringen nu, som genom ett trollslag blev det helt fullt med folk på torget. Gamlingar med rullatorer, barn som bara är ute efter godiset, föräldrar som mest står & fryser. Sedan är det någon gubbe & gumma i tomteluva som springer omkring & försöker få alla att stå i en ring. Haha, jag kan inte låta bli att tycka det är lite charmigt, precis som hela vår stad, den är lite charmig på sitt eget lilla sätt. Det är nog bäst att de tar ner den där granen nu, för det är inte klokt hur sne den är, all credit till den att den orkat hålla sig uppe såå länge!

Såg på alla kommentarer jag fått angående radion & vill passa på att säga tack för alla gratulationer, ska försöka att inte göra er alltför besvikna jag lovar.


/ E

Kommentarer
Postat av: patrik

svar: men det är ju lackskor...!! hehe.. vilken fest det verkade vara..

2008-01-14 @ 11:29:50
URL: http://thelocalstyle.blogg.se
Postat av: caaaroline

OMG ewe. Jag fick inte in din radiokanal idag. trodde ärligt att jag skulle ta livet av mig. Men du köra väl nästa måndag igen hoppas jag?!!
Miss your voice ;)

2008-01-14 @ 17:45:50
URL: http://candl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0