lonely

Idag träffade jag Carolajn på stan för vi skulle ha en riktig skvallerlunch på kakelugnen. Otroligt kul, hon hade ju en del att berätta om hennes resa till Paris över nyår. Kommer ihåg när jag var där, var typ tio år & disneyland was the shit. Sprang omkring & ville ha autografer av Kalle & Pluto. Kan lugnt säga att Carros resa var ganska annorlunda.
Johanna & Sophie gjorde oss sällskap en stund.

Mor & far har åkt till Bjursås över helgen så nu har jag gått ifrån en stuga med tio personer där alla trampar varandra på tårna. Till att ha mitt stora hus helt för mig själv. Mitt hus knarrar väldigt mycket så när mor & far är borta brukar jag sussa i deras säng istället, sen gör det ju inget att den är dödsskön heller. Är det barnsligt?

Ikväll blir det antingen bio eller filmkväll med flickorna.

 
/ E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0