missunderstood

Sov hos Isabelle inatt vilket var jätte skönt, det är en otrolig känsla att vakna på morgonen & redan vara i stan & inte ha några bussar att passa eller anpassa sin dag till.
Syrran har nu bokat biljett till bangkok (?) i februari för att komma hem i juni, hon ska åka runt där, bali, malaisia och allt vad det heter. Väldigt häftigt, en sådan där sak alla borde göra. Kommer ju sakna henne hur mycket som helst men jag får träffa henne extra mycket fram tills dess.

Träffade Johanna idag på Boulevard där jag pratade med chefen, ska jobba som vanligt frånochmed nu, kanske får tillbaka lite struktur på mitt liv.

På tisdag börjar skolan igen och jag kan för första gången säga att jag verkligen inte längtar dit. Det känns konstigt för det finns ingen som är så nöjd & trivs i skolan som jag. Det känns som ett moln är över mig som inte försvinner. Tror att det är väldigt mycket p.g.a matten, den dödar verkligen all min energi jag vet inte hur jag ska göra för att vi tillbaka min ambition till att göra mitt bästa i alla lägen. Motivationen är helt död. Det är verkligen den värsta känslan som finns att känna sig dum i huvudet. Sedan är det valen inför trean som spökar också, hur jag än gör får jag inte ihop det, så jäkla mycket att tänka på. Försöker prata om det med mamma också som inte förstår, även om hon påstår att hon gör det. Ska prata med min mentor ordentligt på tisdag för jag kan verkligen inte ha det såhär längre.
(Det här var ju ett upplyftande inlägg).

Ikväll ska jag iaf till Carro som ska försöka hjälpa mig med matten lite. Ska även se Victoria Secret Fashion Show så vi mår lite dåligt. Tänkte sova hos syrran igen.


/ E

Kommentarer
Postat av: caaaroline

wiiiie, och inte slipper du mig heller. MERA caroline idag!

2008-01-07 @ 10:45:01
URL: http://candl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0