National Treasure

Slutade med att jag & tobias åt hemma igår trots allt, men det gjorde nog ingenting. Vi hyrde även film "Vänner för livet" den var ändå helt okej! Toby gav sig hem ganska tidigt för jag hade lite saker att göra.

Idag träffade jag tjejerna för vi skulle se på fotboll, aliansen nere i idrottshuset. Tog sedan en kopp thé på Boulevard där jag träffade Jennica, blir så glad när jag ser henne efter så länge.
Tog en sallad från kakelugnen med mig hem som jag svalde hel (typ).
Ikväll får vi gäster här hemma. Ska sedan in till stan för att se på National Treasure - hemlighetrernas bok, om man ska lita på trailern så är den bra! Vi blir ett kul gäng!


Förresten så är Christian världens bästa vän. Så-de-så!
/ E



Uppdatering

Filmen var riktigt bra tyckte vi nog allihopa. Mor & far mumlade något om att gå över till våra grannar för att festa. Så här sitter jag... bäst att bara gå & lägga sig kanske?


Jag trivs bäst med att vara min egen.
/ E

Kommentarer
Postat av: Cricke

Tackar gums! skönt o höra..=)

2008-01-12 @ 18:33:02
Postat av: Patrik

tack för senast!! haha

2008-01-13 @ 12:33:13
URL: http://thelocalstyle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0