party like a rockstar

Att komma innanför dörren, dra in den välbekanta doften, mamma som kommer & möter en med en kram & Cosmos med ett jäkla jamande. Ja de e bra (jävla!) skönt att vara hemma igen. För att beskriva känslan känns det på ett ungefär som att jag klivit ur BigBrother huset.

Haft en bra tid däruppe, nu är i alla fall alla mina krafter slut.
Jag är väldigt trött på män skulle jag vilja säga, vilka grisar vi bodde med, men de skärpte till sig till slut när även de insåg att vi inte kunde bo som vi bodde. Varje morgon vaknade vi upp i ett hav av flaskor. Tror vi lyssnade på samma hiphopskiva från det att vi kom tills dess att vi åkte.
Otroligt nöjd med att firat nyår i Sälen & inte på ett ruttet torg i Enköping.
Att bo 10 ungdomar under samma tak skapar naturligtvis intriger & vissa nätter även kaos, men jag antar att det hör till.
Dagarna tog vi tjejer oss igenom genom att fika & gå på promenader, men ärligt talat började våra "natt-aktiviteter" väldigt tidigt, så det var bara att kämpa på.
Jag & Johanna fick åka hem ensama idag eftersom Emelie åkte hem en dag tidigare, av olika anledningar. Kändes som att hemresan var Väldigt lång.
Avslutningsvis kan det nog sammanfattas i en mening: Party like a rockstar

(en morgon efter att ha upptäckt att dörren till toan är borta)
Doggy: Nej men de e lugnt, Danna fixar det, han går ju bygg!
Jag (några minuter senare): Men vafan! Dörren är ju upp & ner OCH ut & in.
Danne: Ojdå, jag är lite trött.

Nu sitter jag här med en omformaterad dator, skit jobbigt eftersom alla inställningar etc är borta. Den är helt enkelt inte riktigt som den ska & alla program är nyinstallerade med deras nya versioner och så vidare.

/ E
& här kommer de bilder ifrån min kamera.


Kommentarer
Postat av: tobbe

Jag måste erkänna att jag är riktigt svag för dit täcke;)

2008-01-06 @ 15:41:06
Postat av: Anonym

Jag måste erkänna att jag är riktigt svag för ditt täcke;)

2008-01-06 @ 15:42:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0