Plugg... eller?

Igår kväll var jag hemma hos Carro vi skulle se på Victorias secret och plugga men jag insåg att jag glömt det jag skulle plugga på kvar i skolan. Vi hade i alla fall väldigt mysigt där. Sov kvar hos min syster.

Idag var iaf jag, C och Johanna på kakelbakel för vi skulle plugga lite. Blev väl inte så mycket gjort. Men Carro ger mig i alla fall förhoppningar att det kanske kommer gå med matten ändå. Johanna tyckte tillochmed jag var riktigt duktig.

Efter det så köpte jag skor och sen var det dags att jobba. Det var en härligt lugn kväll, dock fick vi stopp i toaletterna sista halvtimmen, vilket var en katastrof.

Nu när jag kom hem insåg jag att mitt rum aldrig varit såhär stökigt förut. Jag städade alltid förut medans min dator startade (för den var så jäkla seg!) men nu är den omformaterad & är färdig på ett kick, sedan har jag ju inte varit hemma. Jag har liksom inte ens packat upp sälen väskan? Nej jag får rycka upp mig nu.
Imorgon är det skola, vi får ta det som det kommer helt enkelt, eller vad tror ni?


/ E
                                

Jag i mjukisuniform hos Carro          Nya skor (vad tycks?)
 
Ett galet stökigt rum


Kommentarer
Postat av: caaa´roline

Älskar skorna. Dock tycker jag du är lite dålig med uppdateringen, nog för att jag inte är rätt person att klaga. !!
Misss U

2008-01-09 @ 08:45:29
URL: http://candl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0