så var de det här med matten..

Idag började vi med estetisk verksamhet med min nya lärare Maja, hon verkar riktigt schsyt. Gjorde en bildanalys i en&enhalvtimme, medans jag var på rast så startade min dator om så det var bara att börja om ifrån början igen. Trots detta var jag på jäkligt gott humör hela förmiddagen.
Efter lunch var det dock matte, och som tidigare sagt så klickar inte jag & min mattelärare alls. Så det blev ännu ett samtal med rektorn i slutet av lektionen. Funderar starkt på att hoppa av & göra skiten i trean istället, börjar bli jäkigt less på den här situationen.

Nåväl. Jobbet flöt på riktigt bra idag.


Jag ska fånga en ängel
/ E

Tro mig, jag har all respekt för att folk vill sova på bussen. Men måste den här tjejen pressa sina svettiga, svarta tubsockor emot mig!?!

Kommentarer
Postat av: patrik

varför tog du inte av henne tubsockorna då.? :)

2008-01-15 @ 12:37:32
URL: http://thelocalstyle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0