SANNA IS IN THE HOUSE

Evelina har ju såklart tryckt i "kom ihåg mig" när hon ska logga in på sin blogg så det är ju inga problem för mig att komma in här och skriva otrevliga saker.
nej skämt åt sido, evelina står och sminkar sitt fagra ansikte och jag som redan är råhet sitter mest och spanar in mig själv. så jag hade tråkigt och hamnade här.
snart ska vi åka in och hämta vin hos någon läskig okänd karl. sen ska vi träffa Carro, och det ska bli spännande för henne har jag aldrig träffat! men det ska nog gå bra, jag får slå på den lilla charm jag har. haha!

jag är hyper aktiv jag tror att Evelinas vidriga halvskumma chef på boulevard la i något i latten jag drack där idag. men jaja sånt som händer.

Idag skolkade jag och evelian lite halvt från skolan och vi hann med en lunch på Cupido och sedan buss resa till enköping för att fika det var mycket trevligt! och trevligare ska det bli för vi ska hem till johanna etfer vi har hämtat vin och sånt. sist jag skulle hit var jag ju lite opassiv så det blev ju inget av med det. så jag ahr lite att ta igen.

Neej nu måste jag hetsa Evelina lite som endå faktiskt verkar ganska klar. jajaja ha det bra allihopa!


PUSSSS

Kommentarer
Postat av: Patrik

du får vara snäll mot caroline.. :)

2008-01-25 @ 17:51:53
URL: http://thelocalstyle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0