stay like this forever

Det har sällan varit så smärtsamt att lämna sängen som det var idag. Men det var i alla fall dags att jobba & mer var det inte med det. När jag kommer till B inser jag att Isoh inte är där & öppnat som han skulle. så jag får panik, för jag hade nycklarna, men inte koden, så jag fick panik ju längre tiden gick. Men till slut gick jag in, chansade på koden & det gick! Yes! Idag var en sån där dag då jag älskade att jobba. Jag kände mig proffsig och att jag fick en kontakt med varje kund, & när de ser att man tycker att man är duktig, det gör verkligen en hel dag. Dessutom var det nästan alltid inne roliga människor. Behövde nog en sådan dag.

Imorgon är det skola igen och jag har grymt svårt att komma underfund i med hur jag ska kunna sova inatt. Men imorgon blir en kort dag för resten av klassen ska skriva prov i MatteB och eftersom jag tydligen tagits under observation så slipper jag. Men det är härligt, tänkte handla kläder med Sanna och invänta radiosändningen som börjar klockan 16. Får ge er lite "backstage" skvaller efteråt. Frågan är varför jag bryr mig jääkligt mycket om hur jag ska se ut imorgon, och jag ska inte ens synas bara höras? Men det kanske handlar mer om att hamna i den där "bitch-ewe" stämningen. Usch, ni vet när man ser på sig själv på en video inspelning och hör sig själv man liksom: neej men låter jag sådär? Vet att jag kommer prata för högt, för snabbt och garanterat för mycket!
Wish me luck!


/ E


Kommentarer
Postat av: patrik

lycka till...

2008-01-21 @ 17:21:28
URL: http://thelocalstyle.blogg.se
Postat av: patrik

men bra gjort av mig, som önskar dig lycka till efter kl:16... hahah men hoppas det gick bra

2008-01-21 @ 17:45:36
URL: http://thelocalstyle.blogg.se
Postat av: Krishan

Sweet, Ewe :)

2008-01-21 @ 17:51:47
Postat av: caaaroline

GOOOO EWE!!!! you rock!

2008-01-21 @ 18:19:05
URL: http://candl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0