Direkt ur TopGun

Igår var jag & Emelie och hälsade på hennes nya Gbg vänner. De tränar till piloter & jag fick sitta med i planet medans de skulle åka en snabb sväng. Kände mig as cool där jag satt ;-). De var i övrigt jätte trevliga.
Idag åker mor & far till Öland så jag har spenderat dagen med att packa in i husvagnen. Värt att notera är att de ar inte en Sunes sommar husvagn vi har, folk får upp så lustiga bilder när man säger husvagn, vilket jag kan förstå.
Våra gamla grannar bor här medans mamma & pappa är borta. Inte för vi behöver barnvakter, mer för att de tröttnar på sin lägenhet och vill komma ut hit & njuta. Men jag drar ju ner till Öland redan på söndag så...

Man blir ju alltid tillsagd att man ska tvätta sina jeans så sällan som möjligt. Är det någon tjej som följer det egentligen? Jag tycker de blir slappa efter att man använt dom en enda gång, och nej det funkar inte att köpa en mindre strl för när de är nytvättade sitter de ju perfekt?


/ E


Kommentarer
Postat av: bondarvet

fett grymt asså, miss you!

2008-07-11 @ 23:02:42
Postat av: någon som hatar dig

Fan va ful du är. sluta att prata skit om mig, när du ser ut som en ko..

2008-07-14 @ 17:40:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0